piątek, 29 sierpnia 2014

Nadchodzi metamorfoza

Tak, tak :)
Już zacieram ręce na tę metamorfozę. Pokój naszego sześciolatka niebawem zmieni oblicze.
Zerówkowicz potrzebuje nieco bardziej dorosłej przestrzeni, stołu do pracy ;) większego łóżka i masy schowków na klocki Lego
Za kilka dni pokażę Wam  efekty, póki co się maluje, a ja staram się jakoś ogarnąć z nadmiarem zbędnych przedmiotów
I dlatego też mam do sprzedania Ignasiowe łóżko, czarne, metalowe i rosnące razem z dzieckiem, klasyka IKEA, ale już tam niedostępne.
Wszystkie szczegóły i kilka innych przedmiotów z pokoju naszego synka, znajdziecie tu: KLIK
A teraz lecę ...
Pozdrawiam Was 
---
Ewa


7 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać fotorelacji! Coś czuję, że będzie zaskoczenie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak wyżej, nie mogę się doczekać aż pokażesz zmiany w pokoiku synka! :)
    ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  3. Łóżko nie jest dostępne ? A jakiś czas temu planowałam kupić to czarne ale plan zmieniłam bo stwierdziłam, że kupię starszej nowe łóżko a to jej białe przemaluję na czarne i będzie dla młodszego. Inaczej kupiłabym od Ciebie.
    Jestem ciekawa zmian, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie to samo , ale już jestem na wykończaniu i dodatkach , nowe zasłonki uszyte jeszcze parę gwoździ i skończone , a radochy przy tym mam co nie miara na szczęście udzieliło się całej rodzince i synowi najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja czekam na metamorfozę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ignasiowe?Piękne imię,też tak nazwaliśmy syna:D, a łóżko bym przyjęła, gdyby był nieco starszy, na razie ledwo co go widać w jego łóżeczku:).Tymczasem czekam na metamorfozę, strrrrasznie jestem ciekawa efektów:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. I just found you and love your style so much!
    Lovely hugs
    Molly

    OdpowiedzUsuń